یهویی نوشت2

تو دروغ  گوی زندگی من بودی

 گفتمت  من بد شدم..

تو ی این

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق بارون... سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 17:22

یکم بهم ریخته است خب تقصیر من چیه!

سلام سلام! اینجا پست جدید حذف شده مگه نه؟!

بهم ریخته!!!
سلام سلامممم..بله حذف شدن
نمیخواستم بمونن

عاشق بارون... شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 21:37

نچ نچ نچ نچ. تو که هنوز با یادش درگیری...


.........
سلام دوستم...خوش اومدی ..
فقط من و بارونم بهت شاید خوش بگذره..اینجا در هم نوشته ببخشید

اینجا رو دوست نداشتم اصلا خودمم نمیدونستم یعنی از شهریوره اینجام عه عه عه..
اینجا احساس غریبی میکنم ..
.
تو بعضی پست های تیکه تیکه مو از اخر به اولش خوندیا...مث متن تولدت...ایییییی
عه راستی کدوما رو میگی نگارشم ضعیفه>؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد