همکاری به شرط....

دییینگ دییییییییینگ دییییییییییییییییییینگ

+بله

سلام عزیزم

+سلام خوبین

من خوبم عیدتون مبارک.کجایی؟ مرکز هستی

+ ممنونم عید شما هم مبارک..آره مرکزم

+  م جان  یادته یه ماه قبل عید زنگ زدم در رابطه با یه موضع کاری حرف زدیم و تو هم قبول کردی

+آره یادمه

ببین یه شرایط پیش اومده از تهران گفتن ما پول نداریم. ولی دوست ندارم ی تو هم بری.این شرایطی که میگم قبول میکنی؟ با همین شرایط هم همکاری کنی باهامون..فقط تو نیستی ها دوتا دیگه هم چنین شرایطی براشون پیش اومده

+خب چه شرایطی؟

اینگه حقوق ثابت نداری...بدون بیمه...و............................

+ خب یعنی بهتر نمیشه؟ من الان چندماه پیش براتون اون نامه رو زدم.چی شد پس؟ گفتم که امسال رو هم همکاری میکنم

نشد دیگه قبول نکردن

+آهان..خب باشه من صحبت میکنم ..تصمیم میگیرم

ببخشیدأ من خودم خیلی ناراحت شدم  خیلی پیگیری کردیم..

+......

اصلا خودتو ناراحت نکن..اگه موندی پیشمون که خوشحال میشیم واگه هم دلت نخواست ان شالله کار بهتری پیدا بشه

+.......................

الووووووووووووو م جان...چیشد؟ چرا حرف نمیزنی؟

+هیچیی نشد

ناراحت شدی؟

+نه

حتما؟

آآآآآآآره حتما...

خدا کنه...امیدوارم سال خوبی داشته باشی عزیزم

+ممنونم.

خدا حافظ

+خدانگهدارتون.

.............................

بهار:چیشده خبر خووووب بهت دادن؟

+آرههههههههههه چه خبر خوبی

1396/01/20


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد