برای دوسسستم




میگن اگه یه دوست جزئی از خاطراتِ  زندگیت شد



برای بودنش ازش تشکر کن...



متشکرم که هستی عاشق باروووونیم



اینم هدایای من به خاطر اون دوتا هدیه خوووشگلت



برای تو دوست عزیزم



:::::::::::::::::::*×××*:::::::::::::::::::



برای عاشششق بارونی




اینو میخواستم وب من و بارونیم بذارم..



اما... بلاگفا لینکشو نخوند


دوستانه های من

میترسم


میدانم که حواست هست...

من هستم.. و تو همیشه ی همیشه هستی

و من با هستی تو هستم

کمکم کن تا در این آشفته بازار  دستهایت  را رها نکنم..

این من؛

از گم شدن در ین هیاهو می ترسد..

می ترسد .. انقدر گم شود که پیدا کردنت  را از یاد ببرد

آنقدر گم شود  تا  نشانه هایی را که  برایش  بارها خوانده ای را  به فراموشی بسپارد.

آنقدر گم شود که  هر دری بزند ..همه باشند  جز تو

 مهربانم..تنها امیدم ...کنارم باش...

این من، هنوز نو پاست..






خلوت با خودت

بیقرارم..ارامش ندارم؛

حرف زدن و شنیده شدن میخواهم

دلم خلوت با خود خودت رو میخواهد

حواست را به من پرتاب میکنی؟؟

میدانم که این من،  انقدر ها هم که تو میخواهی خوب نیست...

هنوز پایش  میلغزد..هنوز زمین میخورد.

میشود بدون توجه به این منِ بد..این منِ گنهکار

در اغوشم بکشانی..

من بغض کنم....گریه کنم...التماست کنم

بدون اینکه به این من بگویی:   تو بنده ی من نیستی..

من بنده ی توام...بنده ی فراموشکار خودت..

فقط برای جزای این فراموشی ام ..

قهرت را ..بی توجهی ات را...برای  این منِ.. ( هرچه که تو میگویی) ننویس...

که من بی تو هیچم...نابودم..ویرانم