افکار من یا تو.....؟

وقتی زیادی یه حرفی رو میشنویم.. 

وقتی خیلی بیش از حد... روی یه حرفایی تاکید میشه..  

دلم میخواد  هیچی نشنوم..هیچی... 

 و حتی  یه جای دور پیدا کنم...یه جای دورِ  دور . 

یه جایی که  از حرفهای تکراری خبری نباشه...  

.... 

ازینکه  بخوان افکارشون رو به خورد آدمی بدهند و  دقیقا تاییدیه افکارشون هم امضا بشه ..فکر میکنند  که چی.. 

بحث کردن هم فایده ای نداره.. 

هر کس تو  دنیای خودش داره زندگی میکنه  و افکار خودشو داره... 

هعی خدا... 

فک  کنم  سکوت از همه چیز  بهتره... بذاریم دنیاشونو بریزن بیرون و افکارشون رو  هم نشون بدهند..  

فقط بشنویم ..اما اگه دوست نداشتیم..بیرون ذهنمون نگه داریم...  

درسته فکر میکنند  حق با خودشونه و ما داریم افکارشونو قبول میکنیم... 

ظاهرا اینجوریه..اما  ...تو دلم باید بگم...ممنوون  که افکارتون رو مجانی در اختیارم میذارین... 

اما  هر وقت لازم داشتم   امیدوارم بتونم ازشون استفاده کنم.

اینجوری افکار خودمون هم خدشه دار نمیشه.. 

بحث و حرف.....نتیجه ای نداشت...جز  بهم ریختن آرامش 

... 

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد